Vellykket kandidatmarkering for STK-studenter

Det humanistiske fakultet ved UiO har arrangert markeringer for studenter som har oppnådd bachelor- og mastergrad i løpet av studieåret 2022-2023. Blant kandidatene som ble feiret var studenter fra bachelor- og masterprogrammet til STK.

Kollasj: to bilder av studenter med gratulasjonsskriv

Bachelor- og masterstudenter fra STK ble feiret på HFs kandidatmarkeringer. Bilde 1: Gunn Enli sammen med BA-studenter Sophie Amalie Munck, Amalie Winther, Weronika Minkus og Grace Kanema. Bilde 2: MA-studenter Kalanda Sadam, Isabel Rav Borrevik, Gry Ha, Adele Victoria Straumsnes og Johanne Emilie Christensen. Foto: Helle P. Granum.

HF holdt nylig høytidelige markeringer for kandidater som fullfører bachelor- og mastergrader i løpet av inneværende studieår. På begge arrangementene holdt prodekan for studium og utdanning ved HF Gunn Enli en tale til kandidatene. Studentene, som ble ropt opp programvis, mottok et gratulasjonsskriv.

Mens enkelte av kandidatene fullførte studiene høsten 2022, blir flertallet av de oppmøtte fra STK ferdige i disse dager. For enkelte av masterstudentene gjenstår innlevering eller muntlig eksamen, men målstreken er definitivt i sikte.

Felles for alle studentene var at de kunne feire at flere år med hardt arbeid nå munner ut i et vitnemål, og forhåpentligvis lærdom, nettverk og minner som de kan ta med seg videre i livet.

STK gratulerer, og benytter samtidig sjansen til å ønske en riktig god sommer til alle våre studenter. Vi gleder oss til å se gamle og nye studenter i august!

Les også

Av Anna Young