Tidligere

Tid og sted: , Georg Sverdrups hus: Undervisningsrom 2

Senter for tverrfaglig kjønnsforskning, i samarbeid med Institutt for helse of samfunn, arrangerer seminar med fokus på fryseteknologi og forståelser av reproduksjon, fruktbarhet og livsløp. Seminaret er del av vår nye seminarrekke Hvem skal lage framtidas barn? En seminarrekke om reproduksjon, fallende fruktbarhet og nye teknologier.

Tid og sted: , Georg Sverdrups hus: Undervisningsrom 2

Senter for tverrfaglig kjønnsforskning, i samarbeid med Institutt for helse of samfunn, arrangerer seminar om barnløshet og assistert befruktning. Seminaret er del av vår nye seminarrekke Hvem skal lage framtidas barn? En seminarrekke om reproduksjon, fallende fruktbarhet og nye teknologier.

Tid og sted: , PRIO, Hausmanns gate 3

The PRIO GPS Centre and the Centre for Gender Research invite you to a screening of the documentary The Prosecutors and panel discussion on the prosecution of sexual violence in conflict.

THIS EVENT IS POSTPONED AS A RESULT OF UIO'S MEASURES AGAINST THE CORONA VIRUS.

Tid og sted: , Georg Sverdrups hus: Undervisningsrom 1

Fødemønsteret endrer seg, sædkvaliteten går ned og norske kvinner får stadig færre barn. Men er dette i det hele tatt et problem? Dette er første seminar i vår nye seminarrekke Hvem skal lage framtidas barn? En seminarrekke om reproduksjon, fallende fruktbarhet og nye teknologier.

Tid og sted: , Georg Sverdrups hus: Klubben og stort møterom

Senter for tverrfaglig kjønnsforskning inviterer kolleger og venner til årlig nyttårsselskap. Det blir nyttårsforedrag, mat og drikke, og utdeling av pris for beste masteroppgave med kjønnsperspektiv.

Velkommen skal dere være!